Monday, March 9, 2009

ေက်းဇဴးတင္ပါတယ္ဗ်...

က်ေနာ္ ရဲ႕ဒီ ဘေလာ့ ေလးျဖစ္လာေအာင္ အရင္ဆံုး ကူညီျပီး...က်ေနာ္ကို ဘေလာ့ေရးခိုင္းခဲ့တဲ့ ကိုစေနသား ကိုေက်းဇဴးတင္ပါတယ္...ဘာလိုလဲဆိုေတာ့ က်ေနာ္ ကဗ်ာေလးေတြေရးတာဝါသနာပါပါတယ္... က်ေနာ္ သေလာ့ေရးတတ္ေအာင္ ကိုစေနသား က အားေပးကူညီေပးခဲ့ပါတယ္.က်ေနာ္ရစ္သမွ်ကိုလဲ..ေျပာျပေပးခဲတယ္.. ခုခ်ိန္ဆို အဆိပ္ခြက္ ဆိုတဲ့ နာမည္နဲ႕ ေရးေနတာဆို တစ္လေလာက္ေတာ့ရွိပါျပီ.... ဒီနာမည္ကိုလဲ..ကိုစေနသား ကေခါင္းစားခံျပီ စဥ္းစားေပးခဲ့တယ္... က်ေနာ္လဲၾကိဳက္လို...ယူျဖစ္သြားတာပါ.....

ေနာက္ျပီး က်ေနာ္ရဲ႕ ဘေလာ့ ဘာတ္ဂေရာင္း နဲ႕ပါတ္သတ္ျပီး ကူညီျပီး က်ေနာ္ ေျပာသမွ် လိုက္ရွာေပးခဲ့တဲ့ ဆံုဆည္ရာမွ Admin ကိုရဲ ကိုလဲေက်းဇဴးအတူးတင္ရိွပါတယ္ဗ်ာ....

က်ေနာ္လဲ ဘေလာ့ေတြကို အတတ္ႏိုင္ဆံုးတင္သြားေပးပါ့မယ္.... ကယ္ ကိုစေနသား၊ကိုရဲ...ေနာက္လဲရစ္အံုးမယ္ေနာ္...ဟီဟီ...

အးလံုးကိုေက်းဇဴးတင္ပါတယ္
အဆိပ္ခြက္

1 comment:

စေနသား said...

ေက်းဇူးတင္ရမယ့္သူေတြမွ မဟုတ္တာကြာ... ဒီလုိဘဲ ၀ါသနာတစ္ခုကို အရင္းခံဖို ့ လမ္းညႊန္လိုက္တာပါ... ကုိယ္ကလည္း ဒီစာေပမွာ အရမ္း၀ါသနာပါခဲ့တယ္ေလ... ဒါေပမယ့္ ဒီလုိထုတ္ေဖာ္ဖုိ ့ဆုိတာလည္း လမ္းညႊန္သူေတြ လမ္းျပေပးမယ့္သူေတြ လုိသာေပါ့... အဆိပ္ခြက္ ၀ါသနာပါရင္ ဆက္သာလုပ္ပါ... အားမေလ်ာ့ပါနဲ ့... ဘ၀မွ သင္စရာေတြ လုိက္နာစရာေတြ အမ်ားၾကီးက်န္ေသးပါတယ္... ေနာက္လည္း လူငယ္ေလးေတြကို လမ္းျပေပးပါလို ့ ေျပာခ်င္ပါတယ္.....

ေလးစားလ်က္
စေနသား