Sunday, September 16, 2012

က်ေနာ္ တစ္ေယာက္တည္း

ေလာကမွာ တုႏိႈင္းလိုမရေအာင္ေမတၱာ အၾကင္နာေတြကို ပိုင္ဆိုင္ထားတဲ့ ေအးျမေသာႏွလံုးသားပိုင္ရွင္ က အေဖ နဲ႕ အေမ ၂ဦးထဲပါ... ငယ္ငယ္တုန္းက လိုတာမရလို စိတ္ေကာက္တာေတြ.. အေမ က ေခ်ာျပီး ထမင္းေကြ်းခဲ့ဖူးတာေတြ. အခုခ်ိန္မွာ ျပန္ေတြးရင္မ်က္ရည္ဝဲေနဆဲပါ....ခုခ်ိန္မွာ ပါးပါး မားမား ရဲ႕ ေက်းဇူးကို ျမင့္မိုရ္ေတာင္ကေတာင္ေမာ့ၾကည့္ေနရပါျပီ.. က်ေနာ္ငယ္ငယ္ က ဆိုးခဲ့ေပခဲ့ေပမယ့္ အခုခ်ိန္မွာ လိမၼာလာပါျပီ ...က်ေနာ္ကို အင္အားေတြ ေပးျပီး ဘဝ ကုိ ကိုယ္တိုင္ စတင္ပ်ံသန္းေစခဲ့တယ္ .... ကိုယ္တိုင္ပ်ံသန္းမွဘဲ  ဟိုတစ္ခ်ိန္က မိဘ ရဲ႕ၾကင္နာမႈ.. ဂရုစိုက္မႈ ေတြကုိ ခုမွနားလည္လာပါေတာ့တယ္.... အရင္ကဆို မနက္အိပ္ရာက မထလို႕ အေမက ခ်ိဳသာတဲ့ စကားသံေလးနဲ႕ လာႏိႈး ခဲ့တာကို စိတ္တိုခဲ့ဖူးတယ္.... အခုခ်ိန္မွာ က်ေနာ့္ကုိ ဘယ္သူလာႏိႈးမလဲ ...အဲလိုခ်ိဳသာတဲ့ အသံေလးကို ေနာက္ထပ္ ဘယ္ေတာ့မွ ျပန္ၾကားရမွာလဲဗ်ာ...။

အရင္ကဆို ထမင္းစားရင္ လူဆံုမွစားတတ္တဲ့ အေမနဲ႕အေဖ ခုခ်ိန္ဆို ထမင္းဝိုင္မွာ လူ တစ္ေယာက္လိုေနေရာ့ေပါ့ ... အဲလိုဘဲ ဒီဟင္းမစားခ်င္ဘူး ဟိုဟာမစားခ်င္ဘူး ဆိုျပီဂ်ီက်တတ္တဲ့ က်ေနာ္ ကို အေမ ကအျမဲတမ္း ဒါေလးေကာင္းတာ စားၾကည့္ဆိုျပီ အေမ့ရဲ႕ လက္နဲ႕ခြံ႕ေကြ်းခဲ့တာေတြကို ျပန္လည္ျမင္ေရာင္ ရင္း... ခုဆို ထမင္းစားခ်ိန္ စားပဲြဝိုင္းမွာ က်ေနာ္ တစ္ေယာက္တည္း ၾကိတ္မွိတ္စားခဲ့တာ ၾကာလာေရာေပါ့...။

အရင္တုန္းကဆိုးခဲ့ပင္မဲ့ အခု ပါပါး မားမား တုိ႕ ရဲ႕ ဆံုးမ စကားေတြေၾကာင့္ က်ေနာ္ လိ္မၼာလာပါျပီ... မိဘ ေက်းဇူးကို ျပန္ဆပ္ႏိုင္ေအာင္ၾကိဳးစာေနဆဲပါ.... က်ေနာ္ ၆တန္းႏွစ္ တုန္းက  ေျခေထာက္ခ်ဳပ္ရတုန္းကဆို အေမ့ရဲ႕ စုိးရိမ္စိတ္ေတြနဲ႕ သူရဲ႕ သားေပၚမွာထားတဲ့ အၾကင္နားေတြ က ဘယ္အရာနဲ႕မွ အစားထုိးလို႕မရ ခဲ့ဘူး.. က်ေနာ္ ကို ေသခ်ာဂရုစိုက္ခဲ့တယ္ ... အခုခ်ိန္က်ေနာ္ ဗိုက္နာလာရင္ ဘယ္သူကလာ ဂရုစိုက္ေပးမွာလဲ...။

၁၀တန္းျပီးထဲက မိဘ နားက ေနထြက္ခြာလာ ျပီး စလံုးမွာ ပညာသင္ခဲ့တယ္... ခု ဆို နယူးဇီလန္ (ေအာ္ကလန္) ကုိေရာက္ေနခဲ့တယ္... တစ္ေန႕ေန႕ေတာ့ မိသားစု ေပ်ာ္ေပ်ာ္ရႊင္ရႊင္နဲ႕ ျပန္လည္ဆံုေတြ႕ ရမည္ ဟု ေမွ်ာ္လင့္ရင္း .. ခုေတာ့ က်ေနာ္ တစ္ေယာက္တည္းေပါ့...

ခင္မင္လွ်က္
အဆိပ္ခြက္

1 comment:

Anonymous said...

မိဘအေပၚ သိတတ္ျပီး ေက်းဇူးဆပ္ႏုိင္ေသာ သားေကာင္းရတာနာေလး ျဖစ္ပါေစ အဆိပ္ေရ...လိမ္မာလာျပီဆုိလုိ႕ ၀မ္းသာပါတယ္ း)


အေမ မဇင္