Thursday, September 3, 2009

ဝက္ဝံ ရဲ႕ တဂ္ပုိစ့္..

က်ေနာ္ကို အေနခတ္ေအာင္လုပ္လိုက္ေလခ်င္း.... က်ေနာ္ကုိ ဝိုင္းထုရင္..ဝက္ဝံေလးတာဝန္ ေနာ္.. ခုေတာင္မွ.. ေခါငး္က ခတ္ၾကိမး္ၾကိမ္း... ရယ္.. နင္ေတာ့လား.. အဟီး ဘာဘဲျဖစ္ျဖစ္ ကိုယ့္ ဘေလာ့ ေမာင္ႏွမေတြက တဂ္ေတြ အားတတ္တေရာ အထုခံျပီ ေရျပီဗ်ိဳ႕....။
က်ေနာ္ ဖတ္ရတာေတြကေတာ့ အမ်ားၾကီးဘဲ... သူက ၅ ခုဘဲဆိုေတာ့လဲ.. ငါခုေပါ့... က်ေနာ္ လင့္ခ္ေတြမခ်ိတ္ေပးေတာ့ဘူးေနာ္.. ေတာင္ပန္ပါတယ္.. က်ေနာ္လဲ ပင္ပန္းေနလို႕ပါ..( ေလွ်ာက္လည္ရလို႕ :P)
၁....။
က်ေနာ္ ငယ္ေဘာဒါ ၾကီး စေနသာ ယုိမယ္ယုိနဲ႕.. ဂ်ဴးလီးယက္ ပိုင္ရွင္ၾကီးေပါ့ဗ်ာ.. က်ေနာ္ သူ႕ဘေလာ့ကို စဖတ္မိတာပါ.. အဲဒါနဲ႕ က်ေနာ္လဲ ဘေလာ့ ေလာကသားတစ္ေယာက္ျဖစ္လာခဲ့တယ္....
၂....။
မေရာင္ျပန္ က်ေနာ္တုိ႕ ႏွိတ္စက္ဒဏ္ကို အျမဲ ခံတဲ့ မကီးေရာင္း.. က်ေနာ္ မၾကီးဘေလာ့ကို စေနသားလင့္ခ္ မွ ဖတ္ရတယ္.. ေနာက္ျပီး.. မၾကီးက က်ေနာ္ေတြ႕ဖူးေသာ ဘေလာဂါထဲမွာ.. နံပတ္၂ စရင္းဝင္ျဖစ္ပါတယ္..(ေဝ...ေျဖာင္း..ေျဖာင္း..)
၃...။
ကိုေတာင္ ေပၚသား.. ဘေလာ့ကို ဖတ္လိုက္တယ္.. partychat မွာ ေတြ႕ျပီး ခင္တဲ့ အစ္ကိုၾကီးေပါ့ဗ်ာ... ကိုေတာင္က ေတာ့... ေရးလိုက္ရင္စကားလံုးၾကီးၾကီးနဲ႕ မထိတတိ ဖဲ့တတ္တယ္.. သတိထားေနာ္.. အဟက္...
၄...။
ေနာက္ျပီး က်ေနာ့္ ဦးေလ.. အလြမ္း ေတးကဗ်ာေတြကို ဖြဲ႕ဖြဲ႕ ႏႊဲ႕ႏႊဲ႕ေရးတတ္တဲ့ .. ဦးရွင္ၾကီး(ေခၚ)စိုင္းစိုင္းလာရိႈး ျဖစ္ပါတယ္.. ခုေရာ ဘယ္သူကုိ လြမ္းေတးဖြဲ႕ ေနလဲ ဦးေလ.. :P
၅..။
ေရသူမပိုင္ရွင္.. မမိုးခါး.. အဟက္.. အလကားပိုင္းတာ တကယ္မထင္နဲ႕.. ထင္ရင္မွားမယ္ ... :P

က်ေနာ္ ဆက္တဂ္ခ်င္တယ္.. ဘယ္ကေန စတဂ္ထားလဲမသိဘူး.. တဂ္ထားတဲ့လူေတြပါရင္လဲ ေနာက္တစ္ေခါက္ ထပ္ေရးပါလို႕မေျပာပါဘူး.. (ေရးရင္ေတာ့ အေကာင္းဆံုးေပါ့..)
၁.ကိုရီႏိုမာရ္
၂.ေတာင္ေပၚသား
၃.မုိးခါး
၄.ကိုဖုိးစိန္
၅.ကိုဘုိဘို(မိုးကုတ္သား)
၆.မငံု
၇.ဦးရွင္ၾကီး
၈.ေမေလး

အဆိပ္ခြက္

4 comments:

မငံု said...

ခြက္ခြက္ ငါးေယာက္ထဲပဲလား.???

ဝက္ဝံေလး said...

အရက္ခြက္ အဲေလ အဆိပ္ခြက္ေရ ေရးေပးတာ ေက်းဇူးးးေနာ္ နင္ မေျပာနဲ နာလဲ ေခါင္းၾကိမ္းတယ္ဟဲ႔ နင္ေလ နရဲၾကီးမယ္ နာ႔မ်ား ဟြန္းးး နာ နင္႔ထက္ အသက္ၾကီးတယ္ ဒါျဗဲ ဟြင္းးးးးး

မိုးခါး said...

ဟဟ
ဒါဆို ၀က္အတြက္ ၅ ေယာက္ ခြက္ခြက္အတြက္ ၅ ေယာက္ ၁၀ ေယာက္ေရးလို႕ရသြားဘီ :P
(စာလံုးေပါင္း ဂရုစိုက္ပါ .. :P)

ေတာင္ေပၚသား said...

ဘာကုိတဂ္တာတုန္းဟ နားမလည္ဘူး အဟီးး း) ေနဦး ၀က္၀ံေလးဆီ ေျပးဦးမယ္ း)

ေလးစားလ်က္
ေတာင္ေပၚသား