Tuesday, May 5, 2009

အိမ္သစ္ တတ္ပြဲ

က်ေနာ္ ကို ေျပာတယ္... အိမ္ေလး မေျပာင္းခ်င္ဘူးလား တဲ့ အဲဒါဘူလဲဆိုေတာ့ တုိၾကီး အိုက္ခိေလာက္(ယမကာလုလင္)ပါ က်ေနာ္ ကေျပာင္းမယ္လိုေျပာလိုက္ ေတာ့၊ ခ်က္ခ်င္း က်ေနာ္ ကို template လင္ခ္ ေလး ေပးသြားတယ္ .. စိတ္ညစ္တာက က်ေနာ္ စက္က template ကို ေဒါင္းလိုမရဘူးဗ်..ဘာျဖစ္ေနမွန္းလဲမသိဘူး.... အဲဒါညစ္ေနတုန္း.. က်ေနာ္ ေဘာ္ဒါၾကီး ငပ်င္း(အိုက္ခ်ီးခန္႔) ေရာက္လာပါေရာ.. အေတာ္ဘဲေပါ့ က်ေနာ္ ၾကိဳက္တဲ့ template ကို သူဆီပို႕ သူက ေဒါင္းေပး ေပါ့.. က်ေနာ္ ရစ္တာလဲခံ ရတယ္..ဟီး.. သူက ပ်င္းတာပ်င္းတာ ရွည္တယ္ အဲ စိတ္ကိုေျပာတာ စိတ္ရွည္တယ္လို... :) ေျပာတာပါ.. ခုဆို က်ေနာ္ ရဲ႕ အိမ္သစ္ ေလးကို ေျပာင္ျပီျပီျဖစ္ပါတယ္ ... သယ္ရင္ ငပ်င္း ေက်းဇဴးေနာ္

ခုက်ေနာ္ ရဲ႕အိမ္ေလးေျပာင္းျပီသြားပါျပီ... ဘေလာ့ေလးေရးခ်င္စိတ္ျဖစ္ေအာင္ ေျပာျပခဲ့တဲ့ က်ေနာ္ ငယ္သူငယ္ခ်င္း စေနသား ပါ ... သူကခု စာေမးပြဲနီးေနျပီ. ဆို ေတာ့ သူကိုရစ္လိုမရဘူးဂ်.... က်ေနာ္ ကအေရးအသားမေကာင္ပါဘူး က်ေနာ္ က စိတ္ထဲမွာထင္ရင္ထင္သလိုေရးလိုက္တာ ဒီက ဘေလာ္ဂါ အစ္ကို၊အစ္မ တို႕လို အေရးအသားလံုး ဝမေကာင္းပါ.. သည္းခံျပီလာလာဖတ္ေပးလိုလဲ ေက်းဇဴးတင္ပါတယ္...
ေက်းဇဴးတင္ပါတယ္
အဆိပ္ခြက္

4 comments:

Anonymous said...

ေရာက္တယ္ေမာင္ေလးေရ... အိမ္ေလးက ခ်စ္စရာေလးေနာ္။
ေပ်ာ္ရႊင္ပါေစေနာ္

ခင္တဲ့
မၾကီး

ေတာင္ေပၚသား said...

အိမ္သစ္ေလးမွာ ေပ်ာ္ရႊင္ပါေစ ခြက္ကေလးေရ
အဆိပ္ခြက္ကုိ ေျပာတာ အဟား ငါ နင္ဆီ လာေသာက္တယ္


ေလးစားလ်က္
ေတာင္ေပၚသား

Anonymous said...

ဟဟ.. အဆိပ္ေတာ့.. ငါ့ကိုမ်ားရွည္တယ္တဲ့..
ဟြန္း ၾကည့္ေနေနာက္ေန႕နင့္ကိုေခၚေတာ့၀ူး...
နင္ကျပင္းတယ္မလား.. နင္႕အဆိပ္ေတြနဲနဲျပင္းလာတယ္ မလား..
အဟတ္အဟတ္..
နာမေသာက္ရဲေတာ့၀ူး “ဟိုက္”ပဲေသာက္ေတာ့မယ္..။
အိမ္သစ္ေလး လွတယ္ အဲပ်င္းရင္နားေထာင္ဖို႕ သီခ်င္းလဲရွိ၀ူး..
စားစရာေလး.. အဟီး (ငတ္ေနတာ) ထားဥိး..ဟ ဟတ္ပလား.. အဟီး..
(စတာေနာ္ )..။

အျမဲတမ္းပ်င္းတဲ႕ ငပ်င္း (ခီခန္႕)

chan mya mon said...

အဆိပ္ခြက္...အိမ္ေလးကုိသာယာေအာင္ဆက္လုပ္ေနာ္..
အခုသာယာေနတဲ ့အိမ္ေလးကုိဒိထက္ပုိျပီးသာယာေအာင္ေလ..
ၾကည္ႏူးစရာေကာင္းတယ္...
ခနခနလာလည္ျဖစ္မွာပါ..ေကြ်းဖုိ ့သာျပင္ထား...ဟီး..နဲနဲေတာ့မရဘူးေနာ္..
ျငိမ္းခ်မ္းပါေစလုိ ့...