Tuesday, May 19, 2009

အမွတ္တရ nick name.....

အမွတ္တရနစ္ခ္ ဆိုေတာ့ က်ေနာ္ မွ မ်ားေတာ့မ်ားတယ္ဗ်.... အင္ဗ်ာ ကုိၾကီး ရီႏိုက တဂ္ ထားေတာ့ က်ေနာ္ က ေရးေပးရမွာေပါ့....
ေလာကၾကီးမွာ နာမည္ ဆိုတာ လုိအပ္တယ္... က်ေနာ္ မွာ အရင္တုန္းက နာမည္ေလးေတြရွိတယ္... ဒါပင္မဲ့ဗ်ာ ျပီးခဲ့ တာေလးေတြကို ခဏေမ့ထားျပိ အခုလက္ရွိ က်ေနာ္ နာမည္ေလး အေၾကာင္း ေျပာျပပါ့မယ္.....
က်ေနာ္ စလံုးေရာက္ျပီး သိပ္မၾကားဘူး က်ေနာ္ ရဲ႕ငယ္ေဘာ္ဒါ စေနသား နဲ႕ အဆက္အသြယ္ရတယ္ ... သူက ဘေလာ့ေလးတစ္ခုလုပ္ထားတယ္ တဲ့ သူရဲ႕ ရိုမယ္ရို ... ဂ်ဴးပင္.. အဲေလ မွားလို ROMEO & JULIET ဇာတ္လမ္းေလးကို က်ေနာ္ ဖတ္ခိုုင္တယ္ က်ေနာ္ လဲဖတ္တာေပါ့ ... မိုက္တယ္ဗ် ေရးထားတာ က်ေနာ္ လဲစိတ္ဝင္စားသြားတယ္.. ဘယ္လိုလုပ္လဲလိုေမးလိုက္ေတာ့ သူက က်ေနာ္ ကို မင္းေရပါလား...တဲ့ ဘေလာ့ က်ေနာ္ က ဘယ္လိုေရးရမွာလဲလိုေမးတာေပါ့.... စေနက မပူနဲ႕ ေရးခဲေရေသာက္တဲ့ အဲေလ... သူကူညီမယ္ ဆိုျပီ က်ေနာ္ ကို အၾကမ္းဖ်င္းလုပ္သြားေပးတယ္ ...
က်ေနာ္ စေရးတဲ့ နာမည္က ေသာၾကာသား ဆိုတဲ့ နာမည္ေလးနဲ႕ စေန က ေျပာေရာ မင္နာမည္ၾကီး က ပိန္းလိုက္တာ တစ္ျခားနာမည္ရွာ ... အင္ဟုတ္ျပီေလး... ဆိုျပီ စဥး္စားတုန္ စေနက “အဆိပ္ခြက္” ဆိုမေကာင္ဝူးလားတဲ႕ က်ေနာ္ အၾကိဳက္တယ္ ေသာၾကာသားထက္စာရင္ ေတာ့ မိုက္တယ္ ... ဆိုျပီ က်ေနာ္ အဆိပ္ခြက္ ဆိုတဲ့ နစ္ခ္ ေလကိုယူျဖစ္သြားတာပါ...
ဒီခုက်ေနာ္ ဘေလာ့ေလးထဲမွာ က်ေနာ္ရဲ႕ အေတြးႏုႏုေလးေတြ ခံစားခ်က္ေလးေတြကို က်ေနာ္ ေရးရတာေပ်ာ္ပါတယ္... အေဝးမွာေရာက္ေနတဲ့ သူအတြက္ ကေတာ့ ဒီဘေလာ့ေလးက ရင္ဖြင့္ စရာ... အပန္ေျဖစရာ တစ္ခုပါဘဲလိုက်ေနာ္ ထင္တယ္......
ကယ္ ကိုၾကီးရီႏို ေက်နပ္မယ္လိုထင္တယ္ဗ်.... က်ေနာ္ မနက္အေစာၾကိး ထျပီဝီရီယ ရွိရွိေလး နဲ႕ေရးထာတဲ့ မ်က္လံုးေတာင္မပြင့္ဘူး... း)
က်ေနာ္ လဲတဂ္တာဝါသနာပါတယ္.... ဘီတူကိုတဂ္ရမလဲဆိုေတာ့ .....ဘီတူကိုတဂ္ရင္ေကာင္းမလဲ ဟင္....
က်ေနာ္ ခ်စ္ေဘာ္ဒါၾကီး ငပ်င္း
က်ေနာ္ ရဲ႕ ေဘာ္ဒကိုမိုးတိမ္

အဆိပ္ခြက္

7 comments:

Ree Noe Mann said...

ေက်းဇူး ညီေလး အဆိပ္ခြက္ေရ


ကိုရီနို

psh said...

အဲ . ..ေနာက္ျပီညီရာ

Sein Lyan Tun said...

ေအာ္ ေသာႀကာသားကေန ခြက္ခြက္ၿဖစ္သြားတာဒါေႀကာင့္ကို
ေကာင္းတယ္
အဆိပ္ခြက္ဆိုတဲ့နာမည္က
ႀကိဳက္တယ္
နာမည္ကိုေနာ္
လူကေတာ့ ညီေလးတစ္ေယာက္လို ခ်စ္ဖို ့ခင္ဖို႔ေကာင္းတဲ့ညီေလးပါ
စာေတြအမ်ားႀကီးဆက္ေရးႏိုင္ပါေစဗ်ာ
ခင္တဲ့
ဖိုးစိန္

အိုက္ခီေလာက္ said...

အဆိပ္ခြက္ ကိုမသိပါ နာ့သိတာ တစ္မတ္ခြက္ပါ
အဟီး တစ္မတ္ခြက္

ေကာင္းကင္ျပာ said...

ေအာ္ အဆိပ္ခြက္ ဆိုတာ ေသာၾကာသားကိုး၊ လိုက္ပါတယ္ နာမည္ေလးနဲ႔

အိုက္ ခ်ီ ခန္႕ said...

ဟဟဟ...
ထင္သား... ေသာၾကာ သားဆိုတာ...
အဟင္း...ဟင္း... ဖြလိုက္ရင္ေတာ့ ၾကည့္ေကာင္းဦးမယ္...
ခုေတာ့ ဘီယာ ၂ ၀ိုင္းဆိုတဲ့ မတ္လုံး ေၾကာင့္ေပါ့ကြာ...
ထားလိုက္ေတာ့... နင္ကေတာ့ ငါ့ကိုတဂ့္မယ္ဆိုတာပဲ...
အေၾကြးေတာင္မေက်ေသးဖူး.. ေရးဖို႕စိတ္မပါေသးဖူး..
စာရင္းမွတ္ထားလိုက္ေတာ့ မာမီစု ထဲအာရုံေရာက္ေနတယ္...
လာမယ္ ၾကာမယ္ေနာ္.. ဟုတ္ျပီလား..။

Anonymous said...

လက္စပ္သပ္ေတာ့ ေသာၾကာသားကိုး။ ဒါေၾကာင့္ စကားမ်ားတာေနမွာ။ အမကို ဖန္း ၅ ခါေလာက္ အနည္းေလး ဆက္တယ္။ :)

ေပ်ာ္ရြင္ပါေစေမာင္ေလးေရ
ခင္တဲ့
မၾကီး