Friday, May 15, 2009

ထားခဲ့ဖူးေသာရည္းစာမ်ား..

အဲေခါင္းစဥ္ ကေကာင္းသလိုလိုနဲ႕ ရင္တုန္တယ္ဗ်ာ....

က်ေနာ္ မွရည္းစား မရွိဘူးဗ်...... ခ်စ္သူဘဲရွိတယ္.... :) ၾကြားတာေတာ့မဟုတ္ပါ... က်ေနာ္ ရည္းစာ ဆိုတာ က အေပ်ာ္တြဲတာ ခ်စ္သူဆိုတာက အတည္ ခ်စ္တာ.... အင္ေျပာရမယ္ဆိုရင္ အရွည္ၾကီပါ.... အတိုခ်ဳန္ျပီ ေျပာျပမယ္ ဟုတ္ျပီလား.....

ဒီလိုဗ်... က်ေနာ္ ငယ္ငယ္တုန္က ကေလးဗ်... :P အဲေလ ဟုတ္တာဘဲ... ကေလးဆိုေတာ့ ေဇာ္ပိုင္သီခ်င္းလိုေပါ့ အခ်စ္ေၾကာင္းမသိခဲ့ဖူး ငယ္စဥ္က အသက္အရြယ္မွာ ဆိုတဲ့ အတိုင္း က်ေနာ္ မွာ ငယ္ ငယ္တုန္းက အခ်စ္စိတ္ဆိုတာ မရွိခဲ့ပါ.... ဒါပင္မဲ့ဗ်ာ... ဘယ္လိုေျပာရမလဲေပါ့ေနာ္... က်ေနာ္ တိုေက်ာင္းမွာ အဲေကာင္မေလးက အရမ္းေခ်ာတာဗ်.... ေက်ာင္းမွာ နာမည္ၾကီးဘဲဗ်... သူကိုၾကိဳက္တဲ့ သူေတြဆိုဝိုင္းဝိုင္းလည္ ဗ်... ပံုေနတာဘဲ ... က်ေနာ္ အပါအဝင္ေပါ့ ဗ်ာ... ၆တန္းတုန္ကဗ်.... အျပိဳင္အဆိုင္ေတြၾကားထဲကေန ရုန္းရတာေပါ့.အရန္ရွာတဲ့လူေတြက လဲမ်ား.. . သူက အရမ္းေခ်ာတယ္ဗ်.က်ေနာ္ တမ္းတမ္းတဘဲ အဲဒါေၾကာင့္ က်ေနာ္ မွာ မေၾကာက္တမ္းေရွ႕ဆက္တိုးခဲ့တယ္... ဒီလိုနဲ႕ (၇၊၈၊၉၊၁၀၊) ထိတိုင္ေအာင္ က်ေနာ္ မွာ အဲတစ္ေယာက္ဘဲခ်စ္ဖူးပါတယ္... က်ေနာ္ ၆တန္း ထဲက ခ်စ္ေနတာ ခုခ်ိန္ထိပါဘဲ..ခုဆိုက်ေနာ္ တုိႏွစ္ေယာကတစ္ေယာက္ကို တစ္ေယာက္ နားလည္ေပးႏိုင္တဲ့ ခ်စ္သူေတြျဖစ္ေနပါျပီ... အဲဒီ လူေတြၾကားထဲကေနမွ က်ေနာ္ ကအရဲ စြန္႕နားလည္ခြင့္ လႊတ္ေပးေတာ့ က်ေနာ္ ဘက္ ပါလာတယ္လိုထင္တာဘဲဗ်..... က်ေနာ္ မွတစ္ေယာက္တည္းရွိခဲ့ဖူးပါတယ္...
ခုခ်ိန္ထိလဲ အဲတစ္ေယာက္တည္းပါဘဲ...

အင္က်ေနာ္ မွေရးစရာမရွိဘူးဗ်... အားနာလိုက္တာ သူမ်ားေတြလို မေဝဆာ ဘူး က်ေနာ္ က တစ္ေယာက္တည္း..ဆိုေတာ့ ေရးရတာအားမရဘူးဗ်ာ....... ကိုၾကီးဂ်ပန္ေရ က်ေနာ္ ေတာ့ေရးလိုက္ျပီေနာ္... ႏွစ္သက္မွပါ....

ဒီပိုစ့္ေလးကို ေနာက္ထပ္တဂ္လိုက္မယ္ ...
က်ေနာ္ ခ်စ္ေဘာ္ဒါၾကီ ငပ်င္း

ေက်းဇူးတင္ပါတယ္
အဆိပ္ခြက္

14 comments:

ဂ်ပန္ေကာင္ေလး said...

္အမယ္ ..အမယ္... ေရးမလိုလိုနဲ႔ ေလွ်ာခ်သြားတာ... း(
ယံုဘုူးကြာ.. မင္းလား ဒီတစ္ေယာက္တည္းရွိမွာ..

Ree Noe Mann said...

ေကာင္းကြာ ငပ်င္းေတာ့မိျပီ။
ေနေဒးသစ္ေတာ့ ဘယ္ေတာ့ ထိမလဲ ေစာင့္ၾကည့္ရအံုးမွာေပါ့
ညီေလး အဆိပ္ခြက္ ေပ်ာ္စရာေကာင္းမွာပဲေနာ္ ။
တစ္ေယာက္ထဲ ဆိုေတာ့ေလ။

ကိုရီနိုး

Sein Lyan Tun said...

မင္း တစ္ေယာက္တည္းကိုပဲ ရင္ေတြကြဲေအာင္
ခ်စ္ခဲ့ ပီးပီးပဲ ဘာလိုေသးလဲ

လိုေနတာ သိလား
လုိေနတာ သိလား
ရင္ခြင္ထဲရွိမလား
မင္းရဲ႔အခ်စ္က အားအင္းမ်ား
ေပးစြမ္းႏိုင္တယ္ ဒီဘဝတစ္ခုလံုး
ႏုႏုငယ္ငယ္ စိတ္ကူးယဥ္တတ္တဲ့အရြယ္တည္းက
သူနဲ႔က်ေနာ္ ႏွလံုးသားမွာခင္တြယ္လာႀကတယ္
စိတ္တူကိုယ္တူ
အေတြးမ်ားလဲတူတူ အေႀကြးမ်ားလဲထူထူ
အဟားးး
ညီေလးခြက္ခြက္ကိုခ်စ္လို႔ေနာက္သြားတယ္
ခင္မင္ခ်စ္ခင္စြာၿဖင့္
ဖိုးစိန္

ေကာင္းကင္ျပာ said...

တပင္ထဲ ရင္ထဲက ႏြယ္ေပါ့ တူေလးေရ

ေတာင္ေပၚသား said...

အဟား တေယာက္ဆုိ တေယာက္ ပိေတာက္ဆုိ ပိေတာက္ ေကာင္းပါ့ဗ်ာ... အခ်စ္စစ္ေပါ့ ဟုတ္ပါ့ဗ်ာ


ေလးစားလ်က္
ေတာင္ေပၚသား

Anonymous said...

ေအာ္ ငါ့ေမာင္ေလးက တစ္ေယာက္ဆို တစ္ေယာက္ ပိေတာက္ဆို ပိေတာက္ေပါ့။ ေကာင္းပါတယ္ ခ်စ္ႏိုင္ပါေစေနာ္။

ခင္တဲ့
မၾကီး

မိုးခါး said...

တကယ္လား .. ငါ့ေမာင္ ..
ေပ်ာ္ရႊင္ပါေစ း)

အိုက္ခီေလာက္ said...

မယံုဘူးကြာ တစ္ေယာက္ဆိုတစ္ေယာက္
ပိေတာက္ဆို ပိေတာက္ လား ပိေတာက္က တစ္ပြင့္ထည္းမွမဟုတ္တာကို
အခိုင္လိုက္ဆုိေတာ့ အပြင့္မ်ားမွာေပါ့ ညီေယးရာ
အဟတ္

အိုက္ ခ်ီ ခန္႕ said...

ဟဟ.... ထိျပီ.. “ေတာက္” ကြာ.. ပညာသားပါပါေရးမယ္ဆိုတဲ့ အတိုင္းပါပဲလား... နင္လားကြ.. ဟြန္း ယုံမယ္ အားကီး.. တေယာက္ဆို တေယာက္ ေတာ့ ဟုတ္မယ္ ထင္တယ္ ဒါေပမဲ့ အီစီကလီ ေလးေတြ ေတာ့ နင္မေျပာဖူးမလား.. ငါမသိတာမွတ္လို႕ ဖြ လိုက္ရင္ပြဲပဲ.. သက္ေသျပလို႕ရတယ္ေနာ္ နင္ငါ့ကိုဂ်ီေတာ့မွာ ေျပာျပထားတာေတြ ျပန္ရွာလို႕ရတယ္ ဘာမွတ္လဲ..ဟြန္း..
နင္ေျပာသလို ပိေတာက္ ေတာ့ ဟုတ္တယ္ တခိုင္လုံးေလ...
အဟတ္... အဟတ္...။

Unknown said...

ဟက္ဟက္ ယံုတယ္ တစ္ေယာက္ပဲဆိုတာ

ကိုလူေထြး said...

ငယ္ငယ္က ကေလးတဲ့လား....

ဖိုးဂ်ယ္ said...

ဟုတ္ပါ့ မလား ခြက္ခြက္ရယ္
ကေလးဆိုတာ တခါတုန္းက ငယ္ငယ္ေလးလား
မသိလိုက္ရပါလားဟ


ခင္တဲ့ ဖိုးဂ်ယ္

Anonymous said...

အာ ဟုတ္လွခ်ည္လား ခြက္ခြက္ရ . . . ငါေတာင္အားက်တယ္ တစ္ေယာက္ ဆိုတစ္ေယာက္ ပိေတာက္ဆို ပိေတာက္ ။ မိုက္တယ္ကြာ ။ ငါေတာ့ တစ္ေယာက္ဆို တစ္ေယာက္ပါ ပိေတာက္ဆို ပိေတာက္ပါပဲ ဒါေပမဲ့ ပိေတာက္ေႀကြမွ ေနာက္တစ္ေယာက္ပါကြာ
ဟဲဟဲ

စေနသား said...

ငါသိတယ္ေနာ္... ငါသိတယ္... အဟဲ....

ဟုတ္လုိ ့လား .... တစ္ေယာက္ထဲဆုိတာ....

ငါေတာ့ ယုံဘူး... ဟတ္ဟတ္