Wednesday, May 6, 2009

ေသာ့ကေလးတစ္ေခ်ာင္း

မမၾကီး ေရာင္ျပန္ က ေသာ့ကေလးရဲ႕ လိွဳဝွက္ခ်က္ကို ကဗ်ာေလးနဲ႕ေဖာ္ျပသြားတယ္ေနာ္.. က်ေနာ္ လဲ နဲနဲေျပာခ်င္တယ္ ဒီတုိင္းဘဲ...
ဟုတ္တယ္ဗ်.. ေသာ့တစ္ေခ်ာင္းရဲ႕လွိဳဝွက္ခ်က္ ဆိုတာ ဟုတ္တယ္.. တစ္ေယာက္ေသာသူက က်ေနာ္ဖြတ္ထားတဲ့ ေသာ့ကေလာက္ေလးကို သူ႕ရဲ႕ အျပံဳးေလးတစ္ခ်က္နဲ႔ ဖြင့္သြားတယ္...
ဒါကက်ေနာ္....ကဗ်ာေလး...
ငါ့ရဲ႕ ႏွလံုးသား ကို
ခိုင္ခံ့ေသာ ေသာ့အံုနဲ႕ခတ္
ေသာ့တံကို ေဖ်ာက္ျဖတ္
လိုက္တာၾကာေရာေပါ့
.....
ဘယ္သူမွ လဲဖြင့္မရ
ငါ့ႏွလံုးသားရဲ႕ တံခါးဝ
လူတိုင္းကထင္က်တာ
မာနၾကီးေလတာ
ဒါပင္မဲ့ဗ်ာ
တစ္ေန႕မွာေတာ့..
ႏွလံုးသားေလး မခံႏိုင္ပါ
မင္းေလးရဲ႕ အျပံဳးေအာက္မွာ.
ဒီလိုနဲ႔တင္သူဖြင့္သြား
က်ေနာ္ရဲ႕ ႏွလံုးသားတံခါး....
ဒီေလာက္က်ေနာ္ ဖြတ္ထားတဲ့ေသာ့ေလးကို သူဘယ္ကရွာလာလဲမသိဘူးဗ်ာ.. က်ေနာ္ သူကိုအရမ္းခ်စ္သြားတယ္...
ေသာ့ဆိုတာkey ပါဘဲအဲေလ...ဟီ
က်ေနာ္သူကိုခ်စ္လာတာၾကာေရာေပါ့...
ဒါက မၾကီးေရာင္ျပန္ ရဲ႕ေသာ့ဟုတ္ေတာ့ဘူးးး....
ဒါက အဆိပ္ ရဲ႕ ေသာ့ေလး...

အဆပ္ခြက္

2 comments:

Anonymous said...

ေမာင္ႏွမလို႕မေျပာရဘူးေနာ္။ ေသာ့ေတာင္လာတူေနတယ္။ ဒါေပမယ့္ ေမာင္ေလးရဲ႕ေသာ့ေလးက ထာ၀ရတည္တ့ံမွာပါ။ မၾကီးကေတာ့ ခဏတာေပါ့ကြာ။

ခံစားခ်က္ျခင္း မတူညီတဲ့ ဘ၀ႏွစ္ခုရဲ႕ ကြာျခားခ်က္ေပါ့။

ေပ်ာ္ရႊင္ပါေစ
ခ်စ္တဲ့
မၾကီး

အိုက္ ခ်ီ ခန္႕ said...

ဟဟ..သူတို႕ေတာ့ လုပ္ခ်လိုက္ျပီ..
ၾကည္႕ ကဗ်ာေတြနဲ႕ေပါက္ကြဲက်ေလျပီ.. အဟီး.. ကံေကာင္းရင္
သူတို႕ဆီတြားလည္ရင္ ေသာက္ရဦးမွာတြ.. အဟီး..
မလာနိုင္ရို႕ေပါ့ဟြန္း...။

အကီးပ်င္းတဲ႕ ငပ်င္း(ခီခန္႕)